lørdag 29. oktober 2011

En aktiv lørdag!

Lysluggen har hatt besøk av ei venninne i dag, og de er så like. Både i alder, oppførsel og interesser. Full fart, skravling for fullt og masse latter non stop!
Jeg gikk en formiddagstur med ei venninne, 562 kcal. Og etter en dusj, reiste jeg med de to store jentene til Jessheim storsenter, og vi var ikke hjemme før på ettermiddagen. Da var det bare å diske opp pannekaker mens jentene malte og lekte, og så gikk det slag i slag helt til nå! Kjempegøy for moro og stor, og gratis trim for mor ;)


Ååå, så godt det var å sette seg ned nå! Sjelden er sofaen så god, altså.

Jeg har en bedre dag i dag, har tatt meg sammen. Men så fort dagen i dag har gått, har jeg rett og slett ikke rukket å spise nok. Fordi jeg skal spise sunne ting, så er det gjerne ikke det som er lettvint. Så da går plutselig en time og to ekstra, for jentene må prioriteres først. Men en ny dag kommer i morgen, og da begynner jeg med blanke ark! Deilig at man alltid starter "på nytt" etter en dårlig/vanskelig/svak dag. Vi er da bare mennesker, shit happends.


Nå skal jeg jammen kose meg med en sjokoladebit og en iiiskald boks Pepsi max. Den ultimate avslutning av en perfekt lørdag- kvalitetstid med gojentene mine, herlig besøk, masse latter, aktiviteter for små og store, sosial trening (i betydning trimtur pluss skravling) og lørdagskos i sofaen med mannen. ☺


I morgen er det mer venninnekos, barnekos og de store barna skal jakte med sine fedre - vi gleder oss.
LOVE MY LIFE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar