lørdag 22. oktober 2011

Deilige lørdag!

Dagen startet med en Zumba-økt på 662 kcal. En riktig så deilig start på helga.

Tåa var vondere i dag (faktisk så kjente det ut som den brant helt på slutten..), så kanskje jeg bør hoppe over step/styrke på mandag, og heller ta en lang time i svømmehallen.

Skal prøve meg på en gåtur med to venninner i morgen tidlig, UTEN barnevogn! Det gleder jeg meg til. Planen er ny pers på runden, forrige uke var det 1 t og 12 min med vogn. Det er bratte stigninger, så det ble over 800 kcal på den drøye timen. Må jo bli mye lettere uten vogn- litt mindre kcal antagelig, men det tar vi vel igjen i tempoet. ☺




I kveld skal jeg og min kjære kose oss med en bedre biffmiddag, vin og cdon.com On Demand! ☺
Kan det bli bedre?! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar