torsdag 20. oktober 2011

Torsdag er favorittdagen!

Nå som jeg begynner å blogge om tips til bruk, så burde jeg vel kanskje offentliggjøre denne bloggen?! Foreløpig fungerer den kun som en slags dagbok for meg selv, noe jeg tror min kjære er glad for - Han slipper nå å høre om alt dette daglig.
Vekta lå forresten på 77,7 kg i dag! 0,5 ned og et fiint tall!! I'm on my way :)
Jeg prøver meg på en dobbeltime i dag, styrke først og Zumba etterpå. Håper tåa ikke svikter meg, for da må jeg stoppe.. Og det kan bli veldig vanskelig, når jeg først er i gang.

TorsdagsZumbaen er rett og slett herlig, takket være en førsteklasses instruktør med god musikk. Noen låter har jeg blitt veldig fan av, bare hør her:





Mc Yankoo - Joj joj joj







Yolanda Be Cool - We No Speak Americano



FANTASTISKE GLAD-LÅTER! ☺
Vanskelig å sitte stille når disse sangene kommer! Så jeg GLEDER meg til i kveld - Leeet's Zumbaa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar