onsdag 2. november 2011

Kroppen er lat!

Herlighet, for en slapp uke... Det er onsdag, og jeg har ikke trent ordentlig siden LØRDAG!! Wæææ.. Kroppen har vært helt utslitt! Og i tillegg har det vært kveldsfarting på meg, og da ryker ofte treninga..
Prøvde på mandag - iførte meg treningsklær og pulsklokke og gikk opp på ellipsemaskinen. Etter 10 minutter og 60 kcal forbrent var jeg helt totalt utslitt!! Hadde tatt mange pauser allerede, og hadde ikke krefter til å fortsette. Helt sprøtt, og skikkelig, SKIKKELIG nedtur....

I går gikk dagen i ett, med shopping hele dagen, stresse hjem og lage middag, tett etterfulgt av Damenes aften på Bohus Jessheim. Så endel skritt ble det på dagen i går, men ikke akkurat trening..
Så i dag skulle jeg være så flink! Har fått akupunktur for den (fortsatt) vonde tåa, og det tok 3 timer. Mannen stresser ikke mye, kan du si.
Vi reiste rett etter barnehage og jobb til banken, hvor det var barnas dag - sett inn pengene fra sparebøssa og få boller og saft. Det er alltid stas.
Så var det rett hjem, få i barna middag/kveldsmat, pysj og legges. Og her sitter jeg da igjen med dundrende hodepine og kjenner at treningen utgår. I dag også. Ahh, så surt.


Fordelen er jo at tåa får noen dager uten hard belastning, og det var jo liksom meningen. Men psyken min trenger å komme ordentlig i gang igjen, jeg føler at jeg mister hele kontrollen nå. Men i morgen SKAL jeg på trening, trene skikkelig! Dobbeltime, styrke først og Zumba etterpå. Det er avtalt, og skal gjennomføres.

Vekta har gått litt opp og ned i løpet av helga og uka, men det er jo riktig uka i syklusen.. 200 g ned siden forrige tirsdag nå, hahaha.. Hei hvor det går! (Fikk forresten to nåler for forbrenninga i dag også, spent på om det har noe effekt nå!)


Dagens klapp på skulderen: Jeg har vært flink med kostholdet!!! Spist ofte og sunt. Selv om ting har gått litt ekstra i mot. God planlegging gir gode alternativer når tiden plutselig gikk litt for fort. Og det er en veldig positiv fremgang, for da var smågodtposen og potetgullet på bordet med en gang for noen måneder siden.



Jeg har nå byttet ut denne:
 


Med disse:








Da syns jeg at jeg er godt på vei til det sunne liv. ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar