søndag 16. oktober 2011

Treningsblogg - ja, hvorfor ikke!

Jeg er i siget. Flink til å trene, både cardio og styrke, og spiser riktig mengde sunn mat. Det gir resultater, både på formen og vekta. Og cm, sakte men sikkert.
Det er ikke helt nytt, har drevet på en stund nå. 6 uker, kanskje. Skal komme tilbake til startvekt og dato etterhvert.

Denne positive fremgangen og nedgangen har gjort meg veldig opptatt av trening og alt som følger med, og min kjære deler ikke min interesse for hvor mange gram jeg har gått ned siden dagen før. Ihvertfall ikke i like stor grad som meg, naturlig nok. Han syns jeg er flink, og støtter meg hele veien!

Men nettopp derfor kom jeg på blogging - her kan jeg jo dele alt jeg tenker på og finner, uten at han skal bli "offer" for alt dette hver dag! :)
Så i morgen skal jeg ta frem boka mi, der jeg har notert alle mål og tanker jeg har gjort meg underveis.
Om denne bloggen skal bli offentliggjort for mine nærmeste, er jeg ikke helt sikker på enda. Vi får hvordan dette går først :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar