onsdag 26. oktober 2011

Dagens oppmotiverte trening..

Stolt av at jeg fikk gjennført trening i dag!! Det var ikke lett, men såå forkjøla er jeg ikke.. ;)
Så TAKK MARITA, for at du fikk sparket meg ut av sofaen. Det føles veldig godt etterpå!:)

567 kcal forbrent med hjemme-Zumba, 100 sit ups, (TV2 Sportys utfordring denne uken) både rette og skrå, noen minutter styrke på armer og avsluttet med rockering. Phuu.. Ble litt ekstra pust og pes i dag, når jeg peste i utgangspunktet :P

Og nå koser jeg meg med en skål med Kesam vanilje, banan, blåbær, mango og bringebær. Vet ikke om det er bedre enn sjokolade (tull på meg, jeg vet jo at det ikke er det..) men det er ihvertfall sunnere! ☺
Jeg bør bli flinkere til å ta og legge ut bilder, for jeg spiser mye deilig "slankemat" som ser ordentlig godt ut! Life is goood! ♥


Tåa er forresten ikke merkbart mye bedre. What to do?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar