mandag 24. oktober 2011

Oppbacking søkes!

Jeg må innrømme at jeg syns jeg var litt modig som turte å gjøre bloggen min "offentlig", det var i utgangspunktet ikke planen. Jeg skulle jo bare ha et sted å skrive ned alt jeg kom på, fant ut og grublet på. Grunnen til at jeg nå alikevel har publisert dette, er at jeg håper jeg kan få noen gode tilbakemeldinger som gjør seg som god motivasjon de dagene det er vanskelig både med trening og kosthold - for jeg vet de dagene kommer.
Jeg skulle så gjerne ønske jeg fikk noen kommentarer og tilbakemeldinger, av alle sjangre. Hva gjør jeg riktig, hva bør jeg gjøre annerledes, bruke bilder, ikke bilder, osv.
Tror jeg klarer meg fint uten uberettiget negative slengbemerkninger da, men konstruktiv kritikk er helt ok! ☺


Så folkens: Back meg opp litt her, da! ;)



I dag skal jeg ta det rolig, av den enkle grunn at jeg begynner å bli forkjølet. Begge jentene også. Det er jo typisk årstiden.
Men tåa blir sikkert glad for det, for da får den hvile!
Så da skal jeg slappe av, drikke masse vann og knaske C-vitaminer. Kanskje jeg er heldig og det ikke bryter ut ordentlig.
Dagen skal avsluttes hos ei god venninne, noen timers skravling er godt for både det ene og det andre.☺



I morgen er det akkurat 8 uker siden jeg begynte Grete Roede-opplegget mitt. Eller, Grete Roede-ish, er vel mer riktig å si. Jeg er jo ikke med på kurs, jeg bare følger kostanbefalingene derfra.
Så da skal jeg ta full oppsummering av vekt og cm, som kursdeltakere gjør etter endt 8 ukers kurs.

Håper det er god motivasjon også!


Ha en god, og sunn, mandag!

4 kommentarer:

  1. Synes du er flink jeg May Linn :)
    Bare stå på videre så når du helt sikkert målet ditt!

    Laila

    SvarSlett
  2. Du e kjempeflink lillesøster!! Æ ska støtte dæi så godt æ klare, rimelig dreven i d der slankegamet æ vettu;-) bare ring mæi når du føle for, æ e nu her. Savne dåkker fælt hele gjengen, men jo lenger vi vente jo lekrere e vi den dagen vi møtes;-) de slanke lekre søstrene sisters... Æ blogge litt æ å, fikk litt piff når æ så at du hadde beg å blogge, men æ ork liksom ikke offentliggjøre den helt;-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk til dere begge to! :)

    Jeg har sjekket bloggen din med jevne mellomrom, men trodde du hadde droppet ut :P Lenge siden sist. Men nå skal jeg følge med på den, så du må oppdatere ;)

    SvarSlett