søndag 23. oktober 2011

Venninnetid med trim!

Startet dagen med en treningstur med ei god venninne i dag, og vi satte ny pers på runden: 1 time blank!! Forrige gang gikk vi på 1t og 12 min. Men da var det med barnevogn, denne gangen uten! Alltid stas med fremgang. Pulsklokka viste 662 i dag også.
Og det beste av alt: Venninneskravling  på høyt nivå.

Jeg har lest bruksanvisningen på pulsklokka, og funnet ut av det med makspuls/ anbefalt ytepuls. Det står 174 på min klokka, og den piper når jeg overstiger den. (Noe jeg gjør titt og ofte.) 174 er 90% av makspulsen min, og jeg bør ligge på mellom 165 og 174 for å yte maks under treningsøkta.
Så når jeg er oppi i 186 (som i stad) så er jeg ganske langt over øvre grense.. Makspulsen min er 193 ifølge klokka.
Vet ikke om det er bra eller dårlig? Ok form eller veldig utrent? Hvilepulsen min er på 54-55, og det tror jeg er ganske ok.


Vi tok en tur på Minne gårdskafè i ettermiddag, et veldig koselig og intimt sted med utrolig god, hjemmelagd mat. Og ikke minst deilig kaffe i alle former!
Der møtte vi min kjære treningskamerat fra i morges, og hennes kjære.
Jentene koste seg og syns det var stas på kafè. ☺


♥ Mocca ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar