torsdag 27. oktober 2011

"Så tynn du har blitt!"

I dag tidlig fikk jeg høre "Så tynn du har blitt! Trener du hele tiden eller?!" fra ei jeg ikke har sett på en stund. Det var veldig morsomt å høre, selv om jeg ikke syns jeg har blitt "så tynn". Men da syns forandringene tydeligvis for andre, og det er jeg veldig glad for!!! ☺

Litt nedtur på vekta i dag, har gått ned bare 100 g på snart en uke. Vet det er vanlig å ha platåer og pause i nedgangen, men jeg er ikke klar for det enda...Kanskje jeg spiser litt for lite? Tror jeg har ligget på ca 1400 kcal de siste dagene, har trodd jeg skulle spise mer enn jeg har gjort. Men så har jeg hatt to kvelder borte, og vet ikke nøyaktig hvor mye jeg har spist da. Men tror jeg har havnet under 1600 kcal begge dagene. I går ble det 1450 kcal.
Vet ikke hvor mye det har å si. Jeg har nok drukket for lite vann de siste dagene også, og det vet jeg av erfaring at gir dårlig nedgang på vekta.
Jeg fortsetter, og håper det løsner fort. Ellers ryker målet til jul..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar