torsdag 27. oktober 2011

TRENINGSREKORD!!

Hurra - det er så gøy å være full av energi på trening!!

I kveld ble det en time ren styrke etterfulgt av en time Zumba - og pulsklokka viser hele 1301 kcal!!!
NAIS!! Jeg hadde masse energi, og orket å ta skikkelig i hele veien ut. For en utrolig deilig følelse! Hadde ordentlig spenst igjen på alle hoppene helt til slutt også, det skjer ikke så ofte..
Funker bra å ha med noen jeg prøver å motivere og pushe litt på også, for da må jeg pushe meg selv. Kan jo ikke be andre gjøre noe jeg ikke orker selv ;)
En supermorsom og hard time ( 2 timer, faktisk).

Tåa derimot, er ikke så glad for denne hoppinga. Den ble innmari vond mot slutten, selv om jeg hadde prøvd å tape den i dag. Uten nevneverdig hell, kjente jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar