torsdag 10. november 2011

B-varefot selges billig.


Ahhh, så frustrert..
Denne foten og tåa tåler ikke en skikkelig treningsøkt, og det gjør meg i så utrolig dårlig humør!!! Jeg vil jo trene skikkelig, og er dårlig på å ta det med ro. Syns jeg gjør det, men det er tydeligvis ikke nok. For i dag ble det like vondt igjen etter trening. Og jeg som håpet jeg kunne få inn en morsom time Zumba på lørdag også, før jentejulebord.. Da hadde samvittigheta hatt det såå mye bedre!
Men det kan jeg nok bare glemme..


I morgen tidlig skal jeg avgårde for å kjøpe nye treningssko. Mine har altfor dårlig demping og støtte, de er rett og slett oppbrukt. Kanskje det faktisk er grunnen til disse plagene? Så jeg må få ordentlig hjem til å finne gode sko, som passer til mine bein. Skjønner nå hvor utrolig viktig det er når jeg trener såpass mye. Har ikke skjønt hvor viktig det er, før nå.


Ellers blir det nok en hviledag i morgen ja.. Farge håret, prøvelage bruschettaen jeg skal ha med på lørdag og nyte starten på helga. Og da blir det sikkert hviledag på lørdag også. Og GARANTERT på søndag..:P Da forbrenner jo ikke kroppen noe alikevel, pga vin lørdag. Så det er jo greit. Og vips så er det mandag. Da har jeg jo tatt det noen dager med ro.. Men jeg må innrømme at jeg blir litt stressa av å tenke på så mange dager uten trening. Jeg må jo shape opp kroppen og få vekk fettet!!! Helst i går. OÆÆÆ...


Det ble forresten 980 kcal i dag, men pulsklokka bøller også med meg. Den fungerte ikke før 20 minutter ut i treningen. Viste 0 i puls, mens i bilen på vei til trening viste den en hvilepuls på 209! Neppe, så stressa blir jeg ikke av å kjøre bil ;) Ikke svikt meg, kjære Polar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar