mandag 14. november 2011

Toppen av frustrasjon nådd - CHECK!

Åååå, jeg er så sint på tåa mi!! Nå er det minst 5 uker siden forrige step/styrketime, og tåa var i dag akkurat like vond som den var sist. Så vanvittig frustrerende at jeg vet ikke om jeg skal være sint eller grine..
Jeg begynner i 100% jobb om under 2 mnd, og da vet jeg at det ikke blir like lett å trene. Ihvertfall ikke 4-5 ganger i uka.
Så jeg må gå ned de siste 6 kiloene (som på magisk vis har blitt til over 7 i løpet av helga!!!) i løpet av den tiden, så det ikke bare blir en stressfaktor i tillegg til full job og masse nytt å sette seg inn i der.
En sånn stressfaktor som det nettopp har blitt for meg nå.

Det er ikke smertene som er så ille, de klarer jeg fint å holde ut med. Men det er viten om at dette ikke blir bedre og jeg må roe ned treninga for at det skal bli bedre og helt bra, og jeg kan trene fullt igjen. HYYYYYL!!!!!!!



Også et lite notat til meg selv: Dagens vektstang - la på 6 kg på hver side. Brukte den helt frem til rygg/lår og roing - la da på 2 kg til på hver side. Kun ett armsett hvor stanga ikke ble brukt (uthev til siden og hantlecurl), og da brukte jeg 3 kgs hantler.
Husker ikke hva jeg hadde sist, skal se om jeg har skrevet noe om det i bloggen her før.
Og det hadde jeg: brukte 6 kg for over en mnd siden også! Må ikke glemme å presse meg selv, det skal jo ikke føles behagelig! ;)
(Øk til 8 kg neste gang, og 10 kg  på rygg og roing.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar