tirsdag 22. november 2011

Et kreativt kvarter..

I går kveld ble jeg plutselig en anelse kreativ, og skulle lage litt pynt til våre store vinduer. Googlet etter bilde av hjerter og stjerner, og tegnet av pcskjermen på matpapir.




Også laget jeg en mal av papp. Deretter var det bare å tegne rundt og klippe ut en haug. Rakk ikke mer enn en liten prøve i går, det tok tid, gitt. Men tror det blir koselig :)



Og selvfølgelig måtte jeg ha litt julegodt mens jeg koste meg med juleaktiviteten.. Himmelsk godt ♥



Resultatet kommer etterhvert, dette tok litt tid. Men hvis det snart begynner å snø, så får jeg garantert julestemning samtidig. ☺





En liten kommentar om trening: Null i går, for jeg skulle på svømming i dag tidlig. Så da lå jeg rett ut på sofaen. Men så ble det ingen svømming, for hallen åpnet ikke før 14!! For en skuffelse, jeg hadde virkelig gledet meg til å svømme igjen!
Men jeg ble til slutt litt motivert av ei venninne som var på trening, og fikk satt igang gale Jillian Michaels her hjemme. Dvd kjøpt gjennom Ebay, dama er rå og beinhard!
Så ble en bra økt på 45 minutter og 550 kcal! Veldig fornøyd.
Tåa ble vond selv om jeg prøvde å unngå de øvelsene som belaster mest, og gjøre alternative bevegelser. Men det er ikke lett - man bruker jo tærne til alt!!


Nå stikker jeg snart på Casa party hos min spreke formiddags-trim-motivator-venninne. Det blir kos. ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar