søndag 6. november 2011

Helgen er på hell..

Nå er jeg fornøyd med egen innsats!
Jeg som trodde denne dagen gikk for fort til å rekke trening. Men jammen klarte jeg å klemme inn 40 minutter mellom kveldsstell og legginger. Takk til min snille mann. :) Nesten 500 kcal forbrent ble det også.


Fine turkameraten min♥
(Sjekk linselusa i hjørnet!)
En gåtur for å prøve den nyinnkjøpte selen til bikkja, med strikkbelte jeg kan ha rundt livet og strikk i en del av selve kobbelet (som viste seg å være et genialt kjøp!), ble fort til en joggetur... Det var mørkt, og jeg er skikkelig mørkredd. Så vi avsluttet heller med intervalltrening opp og ned bakken her hjemme, der det var lys. Løpe fort opp og gå rolig ned, 10 ganger. På veien ned trente vi på kommandoer og det ble utdelt en god haug godiser til voffsen min. Vel inne avsluttet jeg med 10 minutter rockering. Den er egentlig for tung for meg, jeg blir mørbanket og blir aldri helt "herdet" lenger. Kjøpte den for 20-25 kg siden, og burde vel egentlig investert i en lettere utgave tilpasset min nåværende vekt. Men...





Og siden vi snakker om vekt: Snikveiing i dag viste 76,2 kg!! Hurra!! Da går det nedover igjen, plutselig løsnet det! 1 kg mindre siden torsdag. Garantert at det er endel vann som samles i kroppen under den "røde uka" og slipper nå når den er over. DEILIG å se nedgang på vekta, perfekt start på en søndag formiddag. For ja, det ble formiddag før jeg sto opp, fikk sove ut i dag. Herlig!
Snill mann og snille barn ♥



Vi har også vært hos svigers i dag, og det var veldig koselig. Lenge siden sist. Fikk en sunn, tradisjonsrik middag med fisk og da er det så mye lettere for meg å spise riktige porsjoner. Med masse grønnsaker! Unnet meg en liten dæsj dessert også, nemlig tress-is. Nam! (Og jeg klarte faktisk å holde meg til en liten dæsj, også:))


Så alt i alt har dette vært en super dag, og en super helg. Igjen. ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar