tirsdag 8. november 2011

En danser, en røyskatt, Bjarne Brøndbo og verdens beste.

Åå, så stolt ei jente jeg har nå! Endelig har hun begynt på dansing - og det var så gromt! Det var moro og det gikk veldig bra at jeg ikke kunne være med helt inn i salen. Og hele tiden møter hun noen som kommenterer øredobbene, og hun stråler! Livet er stas når man er snart 4 år og ting går som man vil ☺

Endelig kunne kjolen komme til sin rett.




I går gikk jeg en tur før frisørtime, det ble 540 kcal og 45 minutter. Holdt greit tempo, men prøvde og ikke overbelaste beinet. Men ankelen er ikke helt god, og den andre begynte også å bli vond.
Har vært hos homeopat igjen i dag, fått akupunkturnåler for både tå, ankel og forbrenning. 10 nåler tilsammen, i fot, hånd og øre. Håper det funker! Han trodde det var leddbåndene mine som er kranglete. Han klemte på knær og andre steder hvor leddbåndene festes, og det var veldig ømme punkter.

Jeg hadde en søt, liten kompis som spionerte på meg på turen i går.




Det var åpning av den nye Dal - Minnesund firefelts E6 her på Minnesund i går, og da måtte vi jo ned og titte. Tross alt ikke ofte det er noe sånn et steinkast hjemmefra. Og vi var absolutt ikke de eneste som tenkte det, ca 1000 oppmøtte ble det antatt. 
Så bare luggen på Jens Stoltenberg, men DDE underholdt etterpå. Det var så koselig og stemningsfullt! Veslesmurfen satt på fanget mitt og jeg holdt henne for ørene. Så blid og fornøyd. Og under "Vinsjan på kaia" så sovnet hun, og sov til det hele var over. Snakk om snill og tålmodig baby.
DDE er jammen meg flinke til å lage show tilpasset sted og publikum, det var kjempemorsomt for oss alle, voksne som barn. Og plutselig stod Brøndbo i bar overkropp, ristet på rumpa og sang "Rumpa mi" av full hals, og skoleelevene på første rad hylte av latter! Mens en og annen sliten husmor fniste og rødmet litt i sitt stille sinn.


Bjarne Brøndbo




Jeg er så utrolig heldig og har verdens beste venner. I kveld fikk jeg blomst levert på døra av min aller beste, og den var nydelig!! Og jeg aner ikke engang hva jeg har gjort for å fortjene det ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar