fredag 4. november 2011

Julegaveshopping er slitsomme greier..

I dag har jeg og ei venninne vært på julegaveshopping, og det er jammen meg bra slitsomt! Gå, gå, gå hele dagen, og hodet jobber på spreng..
Vi er en stor familie, og med nærmeste venners barn så utgjør det hele 28 barn som skal ha gave. Derfor gikk turen til Toys R' Us først og fremst, men vi var innom både Kid, Skeidar, XXL og selvfølgelig IKEA ☺ (Vi var også innom Mc Donalds, men det snakker vi ikke høyt om....)

Veslesmurfen var selvfølgelig med, og hun var en engel! Så søt og snill, og sovnet til slutt i vogna.
Lysluggen ble hentet tidlig i barnehagen av pappaen sin, og de har kost seg ute.


Nå er barna i seng, mannen på vift og jeg kan endelig sette meg ned! Fredagskvelden skal nytes i horisontal stilling.

Jeg lurer på om dette som gjorde vondt i tåa har flyttet på seg, for i dag har ankelen vært gruelig vond. Og ti reiser verre når jeg har sittet litt rolig. Akkurat som det stivner. Kjøpte meg en støttestrømpe på tur, og kjølte ned med ispose i bilen hjem. Jeg har gått i gode joggesko i hele dag.
Har nå smurt inn med kjølegele, og håper det ikke er så ille i morgen. Har ikke tid til dette, jeg.


Fiiin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar