søndag 13. november 2011

Fråtsing BIG TIME.. :O

Her sitter jeg, søndag kveld, og føler meg helt sprengt av usunn mat og snop.. For et døgn..


Venninnejulebord er fantastisk koselig, men med tapasbord blir det litt for mye mat og enda litt til.. (Fantastisk god mat!!!) Og en flaske vin, og så spiser vi potetgull og dessert i tillegg. Og restene av maten til nattmat. Og frokost...

Og sliten i formen så ble det jammen meg fastfood til middag i dag! Min måte å diske opp på farsdagen! ;) Han fikk gave av sine søte små jenter da, så han ble fornøyd. ☺

OMG, for et dundrende energioverskudd jeg har hatt i helga.. Og når alkoholen stopper fettforbrenninga i 24 timer, så vet jeg ikke om jeg vil opp på vekta på tirsdag. Sikkert en halvkg opp..


Men det fins viktigere ting: Det har vært en superkoselig helg med masse flotte folk!! ☺ Jeg skal og vil ikke bli fanatisk, så dette gjør jeg med god samvittighet! Jeg er jo flink ellers. ☺



Dagens dilemma: Skal jeg prøve meg på step/styrke igjen i morgen? Savner de timene, de er så effektive og slitsomme!Litt usikker på hva jeg skal gjøre ifht foten.. Men kanskje hvis jeg taper eller bruker støttebandasje i tillegg til de nye skoene? (Er gira på å prøve de, nemlig:p)

Nei, jeg får ta en sjokolade og tenke på saken.. He he..

1 kommentar:

  1. Koselig å se dere igjen May Linn :)
    Stå på videre, du er flink!

    SvarSlett