mandag 28. november 2011

Første svømming..

Endelig fikk jeg tatt denne turen i svømmehallen som jeg har ventet så lenge på!
Det var herlig!! ☺

Nesten 700 kcal forbrent (Pulsklokka er vanntett, hurra!!) på 50 minutter, og godt over 1000 m tilbakelagt. Det blir noen svømmetak, det! Jeg maksa nok ganske bra på slutten, kjørte intervall med korte pauser. Også er jeg jo ikke akkurat noen konkurransesvømmer, men jeg er fornøyd med egen innsats :) En vanlig lengde (ikke intervall) på 25 m tok meg ca 45 sekunder.


Det deilige med svømming er at man ikke merker at man egentlig er ganske sliten i kroppen. Ikke før man går opp av vannet. Hadde det ikke vært for at gutta fra svømmeklubben fulgte meg med blikket opp trappa, (5 minutter før stengetid - det vakke så mye folk der. Og ingen andre damer....) hadde gelebeina svikta meg på vei inn til garderoben. Tror jeg vaklet noen skritt, følte meg faktisk ganske full ;) Vrang som jeg er, så skulle de ihvertfall ikke få se at dette ikke er vanlig kost for meg, for jeg er jo supertrent.. Hahaha.. Men jeg er fornøyd med at jeg i det hele tatt turte å krabbe opp trappa og inn i garderoben mens andre så på, iført kun badedrakt! Må innrømme at trivselssonen min for hvor mye hud i midtpartiet andre skal se, er ganske lav..

Deilig trim var det ihvertfall, og det brant faktisk i beina etter jeg hadde gått opp trappa her hjemme etterpå. Spent på morgendagen.. ;)

Som forøvrig går til Løiten lys med Stine-min ☺ Fast tradisjon før jul, stemningsfull jentedag. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar