lørdag 3. desember 2011

Klar for VM!!

En hektisk uke er snart over, dagene går så fort nå.
Hvordan skal det bli om 5 uker når jeg begynner i full jobb igjen?!

Foruten mandagens svømming har jeg fått to Zumba-økter og en styrke denne uka. Torsdagens Zumba var fantastisk - jeg hadde så mye energi og kunne virkelig ta i! Deilig å kjenne det brenne godt i lårene igjen! ☺
Men denne tåa mi er fortsatt like forbanna vond. Denne gangen som jeg tok så hardt i, høye hopp og masse bevegelse, så var den helt grusom! Det brant også opp baksiden av leggen OG låret!! Smurte med Ibuxgel både før og under trening, men det hadde dårlig virkning. Hjalp i noen minutter da jeg klinte godt på under treninga (gjorde det i reserfart, kunne jo ikke gå glipp av mer enn nødvendig. Så den ble ikke akkurat massert inn..) men det kan godt være fordi den var kjølig.
Og jammen kjenner jeg det begynner helt likt på den andre siden også - samme tåa!!! Er det mulig?! Hva er dette for noe dritt??
Har en legetime på onsdag, håper jeg kan få noen gode svar nå. Har tatt det relativt rolig og unngått mange av de hardeste saltimene i 6 uker nå, uten at det er noe bedre.
*FRUSTRERT OG LEI*


Men dagens positive: Vekta viser 73,8 kg!! Fantastisk :)
Totalt har jeg gått ned 12 kg, det er 24 smørpakker det!!!! :D
Og fortsatt minker fortsatt cm, og muskelmassen øker! Herlig herlig☺


Jeg er jaktenke i helga, så i dag har vi jentene kost oss masse. Laget julegaver til besteforeldre og tanter/onkler, spilt julemusikk og kranglet litt om når lørdagsgodtet kan inntas. ;)
Og nå, årets høydepunkt hva sport angår:

HÅNDBALL VM!

Unga er i seng og mor er klar for å hoppe i sofaen. ( Fy fy..) Så får vi se hva denne sofaen er god for, den har nemlig ikke vært med på mesterskap før.

Så da tenker jeg at jeg kan samle et par trimpoeng der også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar