søndag 18. desember 2011

Endelig!

.. fikk jeg tatt MR. For er fryd det var å ligge 15 minutter og hvile, helt stille. Midt på dagen. På en lørdag. Alene!
Ikke noe mas, ingen roping på mamma, ingen sikling og klining på reine klær, ikke noe stress og verdensproblemene ble visst ikke løst på det kvarteret uten meg heller.

Så da er det tilbake til hverdagen igjen, treningsforbudet opphevet! Og det ble feiret med en laang gå/jogge/intervalltur sent i går kveld. Og hele 1411 kcal viste klokka etterpå :) Med en makspuls tett oppunder 200. Det var nok spurten der gatelysene var slukket og mørket var veldig mørkt.. Dama er jo mørkredd må vite..



Siden jeg ikke spiste lørdagsgodt i går, så sier jeg skål nå! Pepsi max og sjokoladekuler med hvit sjokoladekrem.. Nam nam! Trøtte småbarnsmødre som bare får 15 minutter (eller var det 10??) lørdagspause hvert 4. år, fortjener sjokolade til frokost-dessert på søndag. Så det så!



Også er det jo jammen 4., og siste, søndag i advent! Det må kanskje feires med en pepperkake. Og VM-finale i kveld!! Det må jo også feires, spesielt hvis det blir gull!!
Phu, jammen flaks jeg skal gå tur etterpå også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar