mandag 5. desember 2011

Ukesplan..

Mandag:
En styrkeøkt hjemme på dagen. (Pluss Flat Abs)  Fullført.
Male et strøk til på skapet.  Fullført.
Venninnekveld med Stine og Twilight. Da spiser vi ute og shopper litt også. Gleder meg stort!! Fullført.

Tirsdag:
Til Hamar for å besøke en god kollega som også er i permisjon noen uker til. Fullført.      
Lysluggen på siste dansing før jul. Fullført.
Håndball på kvelden. Fullført.
Og innimellom slagene må jeg male ferdig, pynte ferdig og rydde, rydde rydde.. Fullført.
Kanskje rekker jeg en liten styrkeøkt?

Onsdag:
Endelig legetime pga tåa. Spent på hva han kan fortelle meg. Fullført.
Trene litt cardio. (Saltime på kvelden?) Kremt..
RYDDE, vaske og få ting på loftet. Fullført.

Torsdag:
Ikea? Trenger trappegrind og madrass til lysluggen som får stoor seng i bursdagsgave. ☺Utgikk.
Foreldremøte i barnehagen på kvelden. (Reiser jeg så blir det treningsfri, hvis mannen reiser så blir det en økt her hjemme.) Host og kremt...
Håndballkamp?

Fredag:
Trille en tur på morgenen? (Ser ann været. Evt en økt inne.) Kremt igjen...
Storesøster og barna kommer på besøk fra Alta, og vi gleeeder oss! Fullført.
"Sy"klubb-julebord (vi syr absolutt ikke...) Fullført.

Lørdag + søndag:
Treningsfri og bare kos med familien! ☺ Fullført.
Gåtur lørdan kveld! Fullført!


Så får vi bare se hvor mye av dette som blir gjennomført...
Også må jeg få med meg alle håndballkampene i VM, det er viktigere enn personlig trening akkurat nå ;)


En hektisk og travel uke, og det er egentlig helt greit. Masse å tenke på og masse å gjøre. Vips så er det julaften, hvis det fortsetter i dette tempoet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar