mandag 12. desember 2011

Latskapen kommer sigende..

Man blir skikkelig lat når man ikke kan trene cardio.. Det kjenner jeg nå, sofaen og jeg har blitt bestiser igjen. Fillern.

Men jeg har fått innkalling til MR allerede nå på lørdag, det tok ikke lang tid ☺
Spent på om bildene viser noe, evt hva. Håper igrunn det er noe der, lettere å vite hva man skal gjøre fremover da.

Vekta holder seg imidlertid på det samme, og det er jo bra! Også etter en kaloririk helg med besøk fra min flotte søster og hennes sjarmtroll. Men det har vært en helt fantastisk helg, det er så godt å være sammen med dem igjen. Og savnet blir derfor enda større når de reiser tilbake igjen til det mørke nord.


Hadde jeg ikke vært syk nå, så skulle jeg tatt en styrkeøkt. Men jeg er syk. Flaks med den! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar