fredag 16. desember 2011

Updates..

Er jeg flink eller lat som "holder" treningsforbudet? :P

Men vekta er nå på 72,8! Hurra ☺

Og enda 8 cm borte her og der i løpet av de siste to ukene, så da er jeg flink med maten! Det er jo godt å vite at jeg har rutinene inne.. Gidder ikke legge inn på vektklubben nå, men det går jo bra allikevel :)

Midjemålet er nå 75 cm, og det skal jeg si meg fornøyd med! Så får oppstrammingen ha hovedfokuset fremover.. Noe som betyr styrketrening hovedsaklig. Ikke det morsomste jeg vet om, men det må jo til.. Og muskler i kroppen bør jeg få litt mer av, er fortsatt rimelig svak etter et år i sofaen... (Skulle tro det var en magnetisk forbindelse mellom barnet i magen og sofaputene, via rumpa!) Men det tar litt lenger tid, og det er helt ok.


Lysluggen har nissefest i barnehagen i dag, og gledet seg stort! Søteste jenta mi ♥



Og veslesmurfen har blitt såå stooor! Og med jubel og applaus etterpå så er det ei som blir alvorlig stolt! ♥





Nei, skal man legge seg på sofaen og ta en sjokolade da.. Hahaha.. Det er jo snart jul! Eller.. Kanskje jeg heller skal ta frem noen vekter. Såå syk er jeg jo ikke lenger..  Tror jeg da. Man kan jo aldri vite, liksom..

Og i morgen er det MR. Spent på  resultatet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar