mandag 12. desember 2011

Særheter..

Fikk en oppfordring om jeg turte å legge ut mine særheter i treningssammenheng. Og det tør jeg jo, så full av selvironi som jeg er.

* Hver morgen har jeg kosestund med veslesmurfen på gulvet. Hun tror vi bare koser og leker, mens egentlig trener mammsen. Lår og rumpe, beinhev, sidehev og sånn.. Og litt mage til slutt.

* Når jeg pusser tenna tar jeg stående sidehev med strake bein..

* Når jeg dusjer tar jeg knebøy, helst ettbeins..

* Når jeg skal gå på badet og skifte på veslesmurfen, tar jeg gående utfall. Det er akkurat ti stk gjennom hele stua.. :P

* Får jeg ikke sove om kvelden tar jeg situps og rumpeløft i senga..

* Rumpeløft gjør jeg ofte mens jeg leker med smurfen, og bruker hennes kompakte 10 kg som hoftevekt.

* Når jeg lager mat tar jeg tåhev i håp om å forlenge musklene i leggene litt, og da få slankere legger... (Noe som ikke har gitt oppsiktsvekkende resultater, kan du si..)

* Mens maten koker gjør jeg ofte spensthopp foran et gapskrattende publikum i hoppestolen.



Og når kvelden kommer og jeg ikke har fått trent, så får jeg dårlig samvittighet..
Sært?

3 kommentarer:

  1. Jeg tror det egentlig er litt sært.. Litt spesielt, om ikke annet.. ;)
    Men takk! ☺

    SvarSlett