fredag 6. januar 2012

Godt nytt år!

Tror jeg ihvertfall.
En rar start, men det kan jo bare bli bedre. ☺


Jula har vært ganske lat.. Vekta har dog gått nedover, men det har blitt lite effektiv trening. Storm innbyr ikke til løpeturer, akkurat. Men jeg fikk en god dobbeløkt og et par kortere joggeturer, så det kunne vært verre.

Denne uka har jeg bare fått til en styrketime, faktisk. Hadde tenkt meg på dobbeltime i går, men da var det litt annet å gjøre.



Dagens høydare: Lysluggen min hele 4 år i dag!! Tiden går så vanvittig fort.. 4 år... Lille myke, varme og nydelige babyen min med det herligste kullsvarte bustehåret ever.. ♥

Dagen startet med pakke på senga, valgfri frokost (yoghurt og lefse med sjokoladepålegg) og råååsa melk. (Som det forøvrig bare er mamma i hele verden som klarer å lage - for jeg har visst tryllepulver i skapet. Kall meg bare pulverheksa!) Nytt mobilspill på tlf min var også ganske stas. Og da var det bare så vidt vi rakk barnehagen til kjernetiden, selv om vi hadde vært oppe før 7.
Det er viktig å kose seg! ♥

I denne anledning blir helga proppfull av feiringer med både store og små. Ny STOR seng og stort dukkehus blir det også etterpå.










♥ Mine to store stoltheter her i verden ♥




Neste uke starter et nytt kapittel av våre liv. Det blir både spennende, rart, godt og trist.
Men alt som ikke dreper, gjør oss sterkere!




God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar